sobota, 9 kwietnia 2016

Zawieszam!

Witam wszystkich :)
Przepraszam wszystkich, ale nie daję rady... Mam zbyt dużo zajęć i nie mam czasu. Muszę dobrze przemyśleć tą historię, pomyśleć nad fabułą i zająć się porządnie nauką...
Na pewno wrócę... Zbyt bardzo lubię pisać. Powinnam wstawić notkę za miesiąc, najpóźniej dwa :) Wrócę z dłuższym rozdziałem, jeśli ma to kogoś pocieszyć :)
Możecie mi zostawiać pod tym postem linki do waszych nowych rozdziałów. Postaram się to jakoś nadrobić :)
Przepraszam was!
Na razie :*

4 komentarze:

  1. Jestem i żałuję, że zawieszasz. Niemniej, będę czekać. ;)
    A co do nadrabiania, to nie komentowałaś już rozdziału dziewiątego (a ostatni opublikowany był dwunasty). Zdaję sobie jednak sprawę, że czasem się czyta i nie komentuje, więc najlepiej jak sama ogarniesz, co czytałaś, a czego nie. Link do rozdziału dziewiątego: http://wieczne-pioro-cassie.blogspot.com/2016/02/rozdzia-dziewiaty.html?m=1
    Pozdrawiam,
    C.

    wieczne-pioro-cassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://corkimerlina-dramione.blogspot.com/ Wpadnij, kochana, dawno Cię u mnie nie było, wpadnij, zostaw coś po sobie :). Brakuje mi Twojego zdania i Twoich rozdziałów, będę cierpliwie czekać a potem z przyjemnością przeczytam :).
    Pozdrawiam, Eleonora :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, z tej strony administratorki Katalogu Granger.
    Wraz z nadejściem wakacji, na naszym katalogu nadeszły porządki. Z racji tego, że oficjalnie zawiesiłaś swojego bloga, a my nie dostałyśmy o tym informacji, zostaje on dopiero teraz przeniesiony do zawieszonych. Gdy powrócisz do publikowania, poinformuj nas o tym w zakładce ZMIANY, a Twój blog powróci do aktualnych opowiadań.
    Pozdrawiamy,
    Administratorki Katalogu Granger

    OdpowiedzUsuń

Czytelnicy